Klanten

Onze activiteiten:

Advies


Erfgoed Delft, gemeente Delft.
Analyse en advies over het commercieel verhuren van ruimten in musea voor congressen, vergaderingen, concerten en evenementen

Golf en Coutry Club Capelle a/d IJssel
Analyse van de huidige marketingaanpak en advies voor een nieuwe marketingaanpak.

Stads-koffyhuis Delft
Quick scan van de huidige online marketing aanpak en advies voor een nieuwe samenhangender aanpak.

Citymarketing, Gemeente Westland
Maken van een raamwerk voor een service level agreement tussen de gemeente Westland en de nieuwe opgerichte organisatie Westland Marketing.

Toerisme Utrecht
Opzet van een online marketing aanpak voor Toerisme Utrecht, incl. structurele en campagnematige onderdelen.
Een luisteronderzoek naar de online gesprekken van bezoekers.
Bedenker, coƶrdinator en uitvoerder bij het opzetten van een 'Twisitor Center' (incl. handleidingen, richtlijnen en promotievoorstellen).
Social media trainingen voor Toerisme Utrecht, VVV Utrecht en 80 ondernemers uit de toeristische, recreatieve en culturele sector in Utrecht.

Gastspreker

Gemeente Midden-Delfland, 2012
Wellness en Sauna branche, 2012
Emerce, E-Travel, 2012

Gastcolleges

NHTV Breda, 2012
NHTV Diemen, 2012

Onderzoeken

NHTV Breda, 2012 (Online marketing benchmark voor DMO's in Nederland)
NHTV Breda, 2013 (herhalingsonderzoek)

Publicaties

www.jeroenbeelen.nl
www.travelnext.nl
NRIT Trendrapport 2013